AKTUÁLNĚ

dne 22. 2. 2022 ve 22.22 hodin byl spuštěn prestižní projekt Autoprodejceroku 2022 určený pro konkrétní osoby - prodejce, přijímací techniky, manažery, které si přímo účastní na prodeji aut. Zároveň se mohou účastnit i autosalony a autobazary.  Projekt má za úkol propojit mezi sebou kvalitní autoprodejce, vytvořit jim prostředí pro nové obchodní příležitosti v oblasti příjmu a prodeje aut a poskytnout jejich kvalitní služby zákazníkovi. 

Soutěž probíhá pod záštitou Hospodářské komory ČR.

Už nyní se mohou účastníci registrovat do katalogu AUTOPRODEJCEROKU.cz. Registrovanému účastníkovi bude vytvořen osobní profil s jeho profesním popisem, kontakty a aktuální nabídkou aut, tj. bude mít svoji osobní stránku.  Účastník může začít získávat osobní hodnocení, které však uvidí jen on sám - to vše na základě osobního smluvního vztahu a garance pořadatele.

Jakmile účastník dosáhne hodnocení 3,0, bude zobrazen v katalogu AUTOPRODEJCEROKU.cz. V případě, že bude nominován svým obchodním partnerem - importér, zaměstnavatel, leasingová společnost, pojišťovna apod.., zobrazí se v katalogu ihned po registraci. 

Výhodou této nominace je, že může začít užívat na rámec základní osobní prezentace logo "Jsem účastník soutěže AUTOPRODEJCEROKU" a bude zahrnut do komplexní podpory AUTOPRODEJCEROKU - podpora inzerce, systémová podpora, marketingová a osobní podpora apod...

Účastník si tak může vybrat, zda bude chtít být zobrazen v rámci katalogu AUTOPRODEJCEROKU.cz, který zákazníkovi poskytne výběr kvalitních autoprodejců (zobrazeni budou jen autoprodejci s celkovým hodnocením nad 3,0) 

nebo

zúčastnit se prestižní soutěže AUTOPRODEJCEROKU 2022. Podmínkou účasti v soutěži je získání v průměru více jak 3,0 bodů hodnocení z 5,0. 

Termín pro přihlášení do soutěže je stanoven na 1. 10. 2022. 

Účastníci finále soutěže budou topováni a jejich nabídka inzerce bude přednostně zobrazena. 

Chceme, aby byla soutěž spravedlivá, a tak i s ohledem na současnou globální  situaci budeme hodnotit přístup a kvalitu poskytovaných služeb, nikoliv počet prodaných aut. 

Tímto se soutěž stává soutěží pro všechny bez ohledu na to, jakou značku kdo a v jaké době prodává.