Každý prodejce by měl mít všech svých pět P

Kdo je připraven, není překvapen......

 

První otázka, která mě jako prodejce aut napadne. Je právě teď vhodná doba na soutěž, když je situace s auty taková jaká je?

Odpověd je jasná. Nikdy nebyla lepší doba než je právě teď. Vaše účast v rámci tohoto prestižního projektu Vám osobně přinese nové obchodní příležitosti, kontakty a jako nadstavba toho všeho pro Vás může být budování Vaší osobní prestiže v oblasti auto-moto. 

Právě teď je nutné vytvářet se zákazníkem přátelský obchodní vztah a mít tak náskok pro období konjunktury automobilového trhu.

 

Druhá otázka, která mě napadne. Další z formy hodnocení typu mystery-shopping apod.. Nebude pak hodnocení použito proti mně?

Právě zmiňovanému "mystery-shoppingu" se chceme vyhnout. Právě tím, že chceme vytvořit Win-win vztah mezi zákazníkem a prodejcem, je nutné, aby obě strany braly v úvahu také lidskou oblast. Každý z nás se denně setkává s různými situacemi, které nás ovlivňují. Prodejce by měl pochopit, že zákazník, který se nějak chová, může být ovlivněn aktuálními skutečnostmi. Dobrý prodejce toto dokáže vycítit, zákazníkovi pomoci a nebrat si jeho chování osobně. Zároveň i prodejce má své starosti. Hodnocení prodejce tedy probíhá v několika fázích, aby byly elimininovány situace, které prodejce mohou ovlivnit. Tzn. pokud prodejce bude negativně hodnocen, bude znovu prověřen v jiném časovém úseku, aby se hodnocení buď potvrdilo, nebo vyvrátilo. 

 

Třetí otázka, která mě napadne. V čem je tedy pro mě účast v soutěži dobrá? 

Mé dobré služby budou oceněny následujícím způsobem:

  • budu vyhledáván zákazníky, kteří chtějí vytvořit důvěryhodný a dlouhodobý obchodní vztah
  • moje nabídka aut bude přednostně vyhledávána zákazníky, kteří chtějí jistotu při koupi nového vozu
  • zákazníci se na mě budou obracet s potřebou pomoci s prodejem jejich starého auta
  • poskytováním kvalitních služeb si budu tvořit svoji osobní profesní image a budu tak vyhledáván 
  • budu kvalitním zaměstnancem a tím i dobře dobře hodnoceným = vydělám více peněz

 

Tato soutěž neznamená vyhrát. Tím, že se stanu členem, získám můj osobní kredit kvalitního prodejce, který bude zákazníky a kolegy v branži upřednostňován a vyhledáván.  Cílem této soutěže je vytvořit komunitu všech kvalitních pracovníků, kteří se na prodeji aut podílejí. Jsou to prodejci, vedoucí prodeje, přijímací technici, manažeři a majitelé autosalonů a autobazarů.

Mám zájem se ZDARMA registrovat a být kontaktován :  https://autoprodejceroku.cz/KontaktniForm.aspx 

Odvětví auto-moto je tahoun ekonomiky a zároveň historicky srdeční záležitost pro pracovníky v tomto oboru.

Naší snahou bude tyto "srdcaře" podpořit, propojovat a vytářet jim prostředí, ve kterém budou mít vždy aktuální informace, poskytovat jim rady a tipy a vytvářet obchodní příležitosti. Náš tým tvoří uznávané osobnosti v rámci oboru auto-moto s dlouholetými praktickými zkušenostmi.

 

Jedním z nástrojů, které vám můžeme v rámci soutěže poskytnout je :

Odvětví auto-moto poslední dobou prochází velkými změnami  a jisté je, že do „původních kolejí“ se již nevrátí. Přispívá tomu mnoho faktorů ať už pandemie, elektrifikace a v poslední době i válečné události ovlivňující i automobilový průmysl.

Přitom toto odvětví je velkou součástí ekonomického řetězce a zaměstnává mnoho lidí, které jsou srdcem „autaři“. Naším cílem bude tyto „autaře“ maximálně podpořit a udržet je v tomto odvětví.

Naší snahou bude vytvořit komunitu profesionálů „autařů“ , kteří mají potenciál a zkušenosti a tento potenciál se budeme snažit podpořit a nadále rozvíjet.

Výsledkem toho všeho by měla být především osobní spokojenost s prací, kterou dělám a která má smysl a za kterou jsem náležitě finančně ohodnocen.

 

Tak, aby byla na prvním místě kvalita a spokojenost všech zúčastněných stran, je zapotřebí, aby tato služba byla placená. Jedině tak budeme mít prostředky a motivaci pomáhat, vytvářet obchodní příležitosti, zkrátka mít z práce nejen morální, ale i finanční profit. 

 

Mám zájem se registrovat a být kontaktován :  https://autoprodejceroku.cz/KontaktniForm.aspx