Základní myšlenka

Každý z nás řeší několikrát v životě nákup a prodej auta. Auto potřebuje téměř každý. Každý má nějaké představy, potřeby a požadavky. Většina z nás potřebuje při výběru auta především pomoc. Pomoc ve smyslu rady, jaké auto si mám pořídit a jak, abych dobře koupil. Dobrý prodejce je ten, kdo umí zjistit potřeby zákazníka, umí nabídnout přesně to, co zákazník potřebuje a umí se o zákazníka dlouhodobě postarat. Zkrátka člověk, kterého práce baví, umí poskytnout odborné informace, umí dobře analyzovat a má osobní přístup. 

Základní myšlenkou této soutěže je tedy vytvořit příjemné a zdravé prostředí mezi zákazníkem a prodejcem. Na jedné straně dát zákazníkovi možnost výběru dobrého prodejce v dané lokalitě, případně konkrétní značky nebo stavu auta - ojetého či nového, na druhé straně prodejci zprostředkovat rovný osobní vztah se zákazníkem, který bude jeho služby brát jako pomoc a bude mít zájem o dlohodobou spolupráci. 

Základem této myšlenky byla více jak 25 letá činnost spolupracujících partnerů, kteří jsou na všech úrovních automobilového prodeje - dealerství, autobazar, asociace, školitelství, marketingu, leasingových společností, pojišťoven apod.. 

 

Historie soutěže

První roční soutěže byl zahájen dne 22. 2. 2022 ve 22h22m22s. Mělo to být šťastné spojení  dvojek, tj. párování zákazníka a prodejce, zákazníka a kvalitního vozu, zaměstnavatele a prodejce, prodejce a partnery apod... Bohužel dva dny na to, dne 24. 2. 2022, došlo k válečnému konfliktu na Ukrajině a tím k výraznému ochromení automobilového průmyslu (výroba vodičů apod.). Nejvíce byla konfliktem zasažena značka Škoda, ale i ostatní automobilky a tak jsme s ohledem na rovnost podmínek soutěž přerušili. Ne však úplně. Vyhlásili jsme tzv. nultý ročník, do kterého jsme zapojili vybrané prodejce, abychom v průběhu roku odladili veškeré neduhy prvních ročníků a mohli jsme jakmile bude příhodná doba spustit první ročník naplno.

S ohledem na stabilizaci automobilového prostředí v následujícím roce jsme si počkali na další magické datum a to 23. 3. 2023. 

Druhý, respektive první ročník soutěže byl tedy odstartován dne 23. 3. 2023 ve 23h.23m.23s. Věříme, že tento ročník již bude správně načasován a to zejména v době, kdy prodejci potřebují maximální podporu v jejich činnosti a zákazníci potřebují řešit nákup nového a prodej starého auta. 

 

Princip soutěže

Hlavním principem soutěže je vytvoření vztahu Win-win mezi zákazníkem a prodejcem. Zákazníkovi se budeme prostřednictvím soutěže snažit pomoci s výběrem jak kvalitního vozu, tak kvalitního prodejce a zároveň zákazníka motivovat, aby prodejce za pomoc a následnou dobrou službu odměnil pochvalou ve formě hodnocení. Prodejci se budeme snažit vytvořit prostředí, ve kterém se mu bude příjemně pracovat, bude mu vytvářet obchodní příležitosti a bude ho dále rozvíjet a tím budovat i jeho osobní profesní image. 

 

Pořadatel soutěže

Pořadatelem soutěže je firma TRADEBLOCK s.r.o. Již od roku 2008 se zabývá podporou prodeje ojetých a nových vozů, školení prodejců a managementu, publikační činností a vývojem on-line aplikací pro podporu prodeje.

Poskytované služby vychází z praktických potřeb prodejců a zájemců o koupi nového / ojetého vozu. 

TRADEBLOCK s.r.o. proto dlouhodobě spolupracuje s renomovanými odborníky v oblasti auto-moto.

 

Partneři soutěže ZDE

 

Záštita